Mittwoch, 17. Dezember 2014

Book inspired nails - Daughter of Smoke and Bone


Hallo Mädels,

heute ist es endlich so weit! Hier kommt die Auflösung für alle, die sie noch nicht auf meinem Buchblog gesehen haben.
Zu welchem Buch mein Nageldesign gehörte könnt ihr im hier lesen:

Hello ladies,

today is the day! I will tell you which book my nail art design was inspired by in case you haven't seen it on my book-blog yet. If you want to know just keep on reading:


Inspiriert wurde das Design vom Buch "Daughter of Smoke and Bone" von Laini Taylor.

My design was inspired by the book "Daughter of Smoke and Bone" written by Laini Taylor.



Und hier noch das deutsche Cover, dem das Design am nächsten kommt, wie ich finde. Ich habe nur die britischen Ausgaben, wobei sich das vielleicht noch ändert, und konnte deshalb kein Bild mit dem echten Buch machen. Das Anna das Buch auch hat ist mir leider erst zu spät klar geworden...

And now here's a picture of the german cover. I only own the british books, which is why I couldn't take any pictures with the book, that actually inspired this design. And well, too late I remembered that Anna owns the german books... 

Quelle: http://www.fischerverlage.de/buch/daughter_of_smoke_and_bone/9783841421364
http://www.beyondhollywood.com/uploads/2013/03/Daughter-of-Smoke-and-Bone-Book-Cover-200x321.jpg





Eigenlob ist ja nun wirklich nicht toll, aber mir gefällt das Design ausgesprochen gut. Ich war sehr traurig als es einem neuen Design weichen musste und bin schon am überlegen, ob mir nicht auch noch etwas für Band 2 einfällt...

I'm sorry if I start to repeat myself but I really love this design. Can you imagine how sad I have been when it was time to take it off? Right now I am collecting ideas for a design for book two of the series. 



Und? Wie gefällt es euch? Hättet ihr auch so erkannt, um welches Buch es geht?

So, how do you like my design? Would you have known which book this was inspired by?

Liebste Grüße,

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...